Nasz Warszawski Sen

Wszystko zaczęło się 21 czerwca o godz. 13:04 🙂 tego pięknego, słonecznego popołudnia otrzymałam wiadomość na portalu FB że wygrałam konkurs organizowany przez hotel Novotel 🙂 Na zdjeciu nasze zwycięskie zdjęcie konkursowe 🙂
W nagrodę mogliśmy spędzić darmowy weekend w hotelu Novotel. Do wyboru mieliśmy aż 13 hoteli w 8 miastach! Jednogłośnie wybraliśmy że będzie to Warszawa 🙂 Dlaczego? Ponieważ nikt z nas jeszcze tam nie był. To była idealna okazja żeby zwiedzić naszą piękną stolicę!I teraz wszystko musiałam zaplanować tak, aby cała wycieczka była dla nas niezapomnianym, wakacyjnym wspomnieniem. Od samego początku chciałam żebyśmy do Warszawy polecieli samolotem. Niby zwyczajna sprawa…ale dla nas to także pierwszy raz i ogromne emocje! Gdy kupiłam bilety na nasz lot, cała trójka była szczęśliwa i podekscytowana:) 12 sierpnia pobudka o 6 rano. Droga na lotnisko do Gdańska zajęła nam aż 4!godziny(normalnie jedziemy 2) ,ponieważ po nocnej burzy, na trasie Chojnice- Kościerzyna na drodze zalegały zniszczone drzewa.

Ledwo zdążyliśmy na samolot!

Lot z Gdańska do Warszawy trwał 55 min. Koszt ok 450zł /za 3os. Wrażenia były wspaniałe podczas całego lotu i trochę żal, że nie trwał dłużej 😉 Nasza piękna stolica przywitała nas deszczem. Do hotelu dojechaliśmy taxi. Koszt: 20 zł. Zameldowanie trwało 5min 🙂 Dostaliśmy pokój na 25 piętrze. Po wejściu do pokoju, na naszych twarzach pojawił się ogromny uśmiech 🙂 Tak to my możemy mieszkać! Przytulny,piekny pokój z łazienką.

Z pięknym widokiem na panoramę miasta i siedzibą naszego sponsora Orbis S.A

Była już godz. 16, więc po wypiciu pysznej kawy nareszcie wyszliśmy na pierwsze „zapoznanie ” z Warszawą 🙂 Oczywiście swoje kroki skierowaliśmy najpierw w stronę Pałacu Kultury i Nauki, który widzieliśmy wcześniej z okna hotelu.

Była fantastyczna pogoda. Wręcz idealna do spaceru po mieście. Tego dnia udało nam się zwiedzić Pałac Kultury i Nauki oraz Złote Tarasy

Tam, zjedliśmy pyszną kolację w jednej z restauracji i zmęczeni ale szczęśliwi (zwłaszcza syn ,który wzbogacił się bardzo w sklepie z zabawkami;)

powoli wracaliśmy do hotelu. Wieczorem Warszawa jest równie piękna jak za dnia.  Zmęczeni ale szczęśliwi kończyliśmy nasz pierwszy dzień w stolicy 🙂 To był długi ale pełen niesamowitych wrażeń dzień. Zdaliśmy sobie sprawę , że pewnie nie uda nam się zobaczyć wszystkiego co sobie zaplanowaliśmy ale przynajmniej spróbujemy. Na drzwiach widniał cennik . Doba 820 zł-pokój dwuosobowy. Dzieci do lat 16 mają pobyt  za darmo. Śniadanie 70 zł /os. Nasz synek obejrzał jeszcze bajkę w telewizji i smacznie zasnął. My wznieśliśmy toat za naszą fantastyczną przygodę. Pobyt w tak pięknym hotelu zupełnie za darmo. Idealnie:) 13 sierpnia.

Kolejny dzień pobytu. Pobudka godz. 9…Zeszliśmy na śniadanie do hotelowej restauracji. Niesamowite było to, że byliśmy tam jednymi z nielicznych polaków. Japończycy, Francusi, Włosi, Amerykanie, Hiszpanie, Niemcy i my 🙂 Hotelowa restauracja serwuje wyśmienite jedzenie! Mogłabym zaczynać tak każdy dzień mojego życia! Kucharz służył swoją osobą każdemu chętnemu na swoje ulubione danie! Niesamowite.

Czas nas gonił więc szybciutko po śniadaniu do taxi . Kierunek – Muzeum Powstania Warszawskiego a następnie Centrum Nauki Kopernika – niestety, nie było już miejsc i nie udało nam się tam dostać. Bilety wykupione online na kilka dni do przodu. Szkoda. Syn marzył o tym Centrum. Tutaj zawiedliśmy. Ratując honor pojechaliśmy do Ogrodu zoologicznego. Można tam podziwiać 3,5 tys. zwierząt ze wszystkich zakątków świata!Syn był zachwycony! Na koniec jeszcze Stare Miasto i oczywiście kupno pamiątek ze stolicy dla najbliższych 🙂

Po powrocie do centrum miasta udaliśmy się do Złotych Tarasów na obiado-kolację:) W hotelu przerwa na kawę i odpoczynek. Chłopaki pojechali na ostatnie piętro hotelu żeby skorzystać z hotelowej siłowni. Ja skusiłam się na saunę:)

Późnym wieczorem wybraliśmy się na nasz ostatni wieczorny spacer po Warszawie. Kupiliśmy też bilety powrotne z Warszawy do Jastrowia. Koszt
150zł.

Następnego dnia pobudka o 6 rano. Zeszliśmy jeszcze na nasze „królewskie” śniadanie . Wróciliśmy do pokoju po walizki i ostatni raz podziwialiśmy widok z okna hotelu.
Wymeldowanie trwało 2min i już żegnaliśmy się z naszą cudowną stolicą. Stacja PKP Warszawa i już za chwilę siedzieliśmy w pociągu. Do domu wracaliśmy 7 godzin.
 W Warszawie wydaliśmy 1000 zł ( w tym taxi 150zł) . Przyjechaliśmy 12.08 o godz. 15 a wyjeżdżaliśmy 14.08 o godz 10:30. Choć to nie jedyna atrakcja tych wakacji, to  z pewnością była to najbardziej intensywna,emocjonująca i najtańsza wycieczka w życiu 🙂 Pozdrawiamy !